Aktualności

Najnowszy N-Park we Wrocławiu

Projektowana powierzchnia najmu N-Parku to ok. 5,3 tys. mkw. na dwóch poziomach. Znaleźć się tu mają m.in. market spożywczy, drogeria, sklep elektroniczny, sportowy, z modą rodzinną i akcesoriami, usługi i gastronomia. Parking naziemny zaplanowany jest na ok. 150 miejsc postojowych.

Obiekt powstanie w południowej części Wrocławia, w dzielnicy Krzyki, na terenie osiedla Księże. Z racji położenia będzie także wygodną destynacją zakupową dla przyległych osiedli Tarnogaj i Brochów oraz alternatywą dla mieszkańców wobec dużych galerii handlowych w segmencie zakupu artykułów codziennej potrzeby i specjalistycznych. Działka położona jest w bliskiej odległości od centrum i bardzo dobrze z nim skomunikowana, podobnie jak z innymi częściami miasta, dzięki przebiegającym w sąsiedztwie trasom linii tramwajowych i autobusowych.

N-Park będzie też doskonałym rozwiązaniem komercyjnym dla klienta tranzytowego. Lokalizacja przy drodze krajowej nr 94, kierunek Oława i Opole, którą w ciągu doby przemieszcza się ok. 17 tys. samochodów oraz w bezpośrednim sąsiedztwie parkingu "Park&Ride", z którego korzystają osoby przesiadające się do komunikacji miejskiej, stanowią o dodatkowych atutach tej nieruchomości.

"- Usytuowanie N-Parku, przy ważnej arterii - ulicach Opolskiej i Krakowskiej, w otoczeniu zabudowy mieszkaniowej oraz zakładów pracy, a także jego koncept bardzo dobrze wpisują się w formułę wygodnych zakupów i potrzebnych usług blisko bądź po drodze do domu klienta." - mówi Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji w Napollo. "- Centrum, w którego bezpośredniej strefie oddziaływania mieszka ok. 30 tys. osób, będzie łatwo dostępne zarówno z okolicy, dla klienta pieszego, jak i osób korzystających z punktów przesiadkowych, poruszających się komunikacją miejską czy samochodem. Zaplanowany tenant-mix to asortyment w głównych kategoriach zakupowych reprezentowanych przez najemców sieciowych oraz znanych na lokalnym rynku dostawców produktów czy usług. Każdorazowo sukces centrum i jego dopasowanie do oczekiwań w skali mikro zależy właśnie od odpowiedniego doboru i zrównoważenia oferty znanych marek globalnych i cenionych na danym rynku marek lokalnych. Buduje to również swoistą więź sąsiedzką i pozycję miejsca bliskiego społeczności." - dodaje Dorota Beltrani.

Poza kolejnym N-Parkiem we Wrocławiu, w najbliższych dwóch latach Napollo planuje uruchomienia obiektów typu convenience w Gorzowie Wielkopolskim oraz Łanach na granicy Wrocławia. Oznacza to przekroczenie poziomu 100 000 mkw. łącznej powierzchni najmu w portfelu inwestycji handlowych Napollo.
DEVELOPED BY NAPOLLO © 2018
CZŁONEK POLSKA RADA CENTRÓW HANDLOWYCH

Wiadomość została wysłana

Serwis chwilowo niedostępny spróbuj za chwilę

**Wyrażenie zgody jest dobrowolne, ale konieczne, do udzielenia odpowiedzi na Państwa zapytanie lub przedstawienie oferty.