Dobiega końca komercjalizacja galerii. Obecny poziom najmu to ponad 98%. W ostatnim czasie umowy zostały podpisane z franczyzobiorcami marek Top Secret oraz Gatta. Wśród najemców centrum handlowego znajdują się również, m.in.: Intermarché, Martes Sport, CCC, KiK, PEPCO, RTV EURO AGD, Hebe, Empik, KS Sport. W galerii dostępna będzie również oferta usługowa, m.in. salonik prasowy, kantor, kwiaciarnia oraz gastronomiczna.
"- Bardzo cieszy nas duże zainteresowanie projektem wśród najemców. Świadczy to zarówno o jakości naszego konceptu, jak i dużym potencjale miasta, który doceniają znane i popularne marki". - mówi Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji w firmie NAPOLLO. "- Galeria Piastova z mixem oferty sprofilowanej na zakupy codzienne i incydentalne oraz strefą gastronomiczno - usługową, z sąsiadującym marketem DIY i zaplanowaną obok stacją benzynową stworzy wielofunkcyjną destynację handlową w odległości zaledwie kilku minut drogi od Starego Miasta". - dodaje Dorota Beltrani.