Aktualności

Nowe umowy najmu w N-Parku we Wrocławiu, przy ul. Maślickiej

N-Park przy ul. Maślickiej to drugi park handlowy pod tą marką we Wrocławiu - pierwszy został otwarty w listopadzie 2017 r., przy ul. J. Gagarina. Obok nowego centrum, które powstaje między ulicami Maślicką i Królewiecką, zaplanowane są parking naziemny oraz stacja benzynowa z operatorem Orlen. W sąsiedztwie został już uruchomiony sklep z kategorii DIY. Na powierzchni najmu 5500 mkw. zaplanowanych jest ok. 14 lokali handlowo-usługowych oraz gastronomia.

Sieć spożywcza Stokrotka uruchomi w N-Parku sklep na powierzchni ok. 700 mkw. Sklepy tej sieci mają do zaoferowania swoim klientom ofertę asortymentową, w której szczególny nacisk położony jest na produkty świeże: pieczywo, wędliny, owoce i warzywa oraz artykuły spożywcze, kosmetyki, chemię i alkohol. Dopełnieniem tej szerokiej i zróżnicowanej oferty są produkty lokalne, wytwarzane w regionach, w których zlokalizowane są sklepy Stokrotka, a także produkty należące do marki własnej. Wszystko to gwarantuje klientom supermarketów i marketów Stokrotka możliwość wygodnego dokonywania codziennych i okresowych zakupów. Obecnie w całym kraju sieć posiada już ponad 500 sklepów.

Rossmann jest liderem rynku drogeryjnego w Polsce. W N-Parku również nie mogło zabraknąć tej marki. Nowy salon zajmie blisko 380 mkw. W drogeriach Rossmann obok perfum, produktów do włosów i ciała, artykułów gospodarstwa domowego, zabawek dla dzieci, pieluch oraz kosmetyków do makijażu znajduje się również szeroki wybór zdrowych przekąsek marki enerBiO. Na półkach drogerii dostępnych jest ponad 21 000 produktów, w tym aż 800 różnych marek producentów zarówno polskich, jak i zagranicznych. W asortymencie dostępne są również produkty marek własnych, między innymi: Isana - znana i lubiana marka z zakresu pielęgnacji ciała i włosów, Alterra - naturalne produkty powstałe z BIO składników, a także marka Babydream, która dba o najmłodszych.

KFC to światowa sieć restauracji serwująca dania z kurczaka, pionier restauracji szybkiej obsługi. Od ponad 80 lat, czyli od czasu otwarcia w 1930 r. pierwszej restauracji KFC w Stanach Zjednoczonych, smak kurczaków KFC pozostaje niepowtarzalny dzięki unikalnej, oryginalnej recepturze Colonela Sandersa. Dania w restauracjach KFC przygotowywane są ze świeżego, całego mięsa kurczaka. To restauracje dla tych, którzy cenią sobie wysoką jakość produktu i obsługi, w dobrej cenie. Codziennie około 12 milionów klientów obsługiwanych jest w ponad 18 000 restauracji sieci w ponad 100 krajach na całym świecie. W Polsce marka KFC należy do holdingu AmRest, który zarządza obecnie siecią 250 restauracji KFC. KFC w N-Parku będzie lokalem typu Drive Thru i zajmie powierzchnię ponad 200 mkw.

" - Koncept N-Parku to wygodne zakupy i potrzebne usługi, jak klub fitness, blisko domu klienta." - mówi Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji w NAPOLLO. " - Centrum przy ul. Maślickiej powstaje w otoczeniu zabudowy mieszkaniowej, z ponad 33 tys. osób znajdujących w bezpośredniej strefie oddziaływania obiektu, tj. do 10 minut drogi, oraz dobrze rozwiniętej i zakorzenionej infrastruktury handlowej. W N-Parku zaplanowana jest oferta komplementarna dla obecnie funkcjonującej i silnie sprofilowana na zakupy codzienne dla całej rodziny i gastronomię. Do końca tego roku planujemy zamknąć proces komercjalizacji obejmujący 90% powierzchni obiektu." - dodaje Dorota Beltrani.

Napollo 29 listopada tego roku uruchomił pierwszy N-Park w aglomeracji warszawskiej, na granicy Starej Iwicznej i Piaseczna. Wśród najemców centrum znalazły się m.in. takie marki jak: RTV EURO AGD, Super-Pharm, Smyk, Pepco, Jysk, Martes Sport, Pizza Hut czy LUX MED. W przyszłym roku prócz Wrocławia, nowy N-Park zostanie uruchomiony również w Warszawie.

DEVELOPED BY NAPOLLO © 2018
CZŁONEK POLSKA RADA CENTRÓW HANDLOWYCH

Wiadomość została wysłana

Serwis chwilowo niedostępny spróbuj za chwilę

**Wyrażenie zgody jest dobrowolne, ale konieczne, do udzielenia odpowiedzi na Państwa zapytanie lub przedstawienie oferty.